Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
بخش های دانشکده::
برنامه مصوب آموزشی::
آیین نامه ها ::
اساتید مشاور::
تقویم ها::
دانشجویان::
لینک های مفید::
دفتر توسعه آموزش(EDO)::
فرآیند های اعتبار بخشی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
صیانت از حقوق شهروندی::
تماس با ما::
نظرسنجی واحدها::
Affiliation دانشکده پرستاری ابهر::
میزخدمت::
صفحه اصلی دانشکده::
::
تقویم شورای نمایندگان
شورای نمایندگان
و تشکل های دانشجویی
سه شنبه ها

   ۱۲:۳۰-۱۴
مهر       
آبان   
آذر       
دی           
بهمن        
اسفند  
..
مجموعه محتوای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
مجموعه محتوای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
..
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
..
سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی
..
وب سایت همایش های ایران
..
تماس با ما

تلفن تماس

۰۲۴۲۵۲۲۶۹۰۰

۰۲۴۳۵۲۷۹۴۱۲

فکس

۰۲۴۳۵۲۷۰۰۲۱

پست الکترونیکی

abhar-nursing@zums.ac.ir 





 

..
آدرس پستی

: آدرس

زنجان - ابهر بلوار پرستار

جنب بیمارستان الغدیر

دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی ابهر
۴۵۶۱۶-۸۸۱۳۱

 

..
سامانه پیامکی دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی ابهر
 سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۱۰۲۰۸۰۶۰
آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات شما  دانشجویان و شهروندان محترم می باشد.

 
..
سامانه نقل و انتقالات کارکنان
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
آیین نامه جدید دانشجوی نمونه
آیین نامه جدید دانشجوی نمونه
..
:: اموزش پاسخگو ::
 | تاریخ ارسال: 1399/2/20 | 
واحد آموزش پاسخگو با هدف نهادینه سازی آموزش پاسخگو و گسترش عدالت در آموزش عالی سلامت فعالیت می‌کند.
در برنامه این کارگروه محورهای مختلفی دیده شده است که عبارتند از:
۱- شناسایی و ارزیابی نیازهای آموزشی مبتنی بر نیازهای جامعه حال و آینده جامعه (بار بیماری‌ها، حوادث و ریسک فاکتورها،) فن‌آوری های مرتبط با پیشـگیری، تشـخیص، درمان پیشگیری در حوزه سلامت (مداخلات سلامت) و مرزهای دانش در حوزه سلامت در کشور و مناطق آمایشی
۲- تدوین و بازنگری، ابلاغ و ارزشیابی برنامه‌‌های آموزشی (کوریکولوم‌ها) در راستای پاسخ‌گویی به جامعه و با رویکرد آموزش مبتنی بر توانمندی
۳- طراحی و استقرار نظام انگیزشی مناسب برای سیاست‌گذاران، ذینفعان، اساتید، دانشجویان، ارائه کنندگان خدمات به منظور تحقق هر چه بهتر پاسخ‌گویی به نیازهـای واقعـی جامعه و توجه به تعیین‌کننده های اجتماعی سلامت
۴- طراحی و استقرار نظام برنامه ریزی و مدیریت تربیت نیروی انسانی علوم پزشکی
دفعات مشاهده: 123 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::