مسئول امور مالی

 

 

نام و نام خانوادگی: حمیدرضا برجی

رشته: کارشناسی ارشد مدیریت مالی

تلفن: 02435230060

شرح وظایف

  • انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب ، تهیه تراز عملیات و تهیه و تنظیم حساب ماهانه درموعد مقرر
  •  کنترل و نظارت لازم بر عملکرد حسابداران تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها و ارائه راهنماییهای لازم به آنها
  • بررسی لازم در مورد صورت حسابهای تنظیم شده و اصلاح موارد مورد نیاز بر حسب مقررات مالی
  •  انجام رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی و پرداختها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط
  • کنترل صورت مغایرت بانکی وحسابهای مرتبط و رفع اختلاف موجود
  • نظارت بر امور اموال دانشکده و دفاتر اموالی و سیاهه های مربوطه
  • نظارت بر شناسایی ، واریز و ثبت درآمدها در سیستم نوین مالی
  • همکاری با مدیریت تشکیلات ، آموزش و بودجه برنامه ای دانشگاه در تهیه و تنظیم بودجه دانشکده
  • تهیه و تنظیم صورت وضعیت عملکرد اعتبارات سالانه دانشکده و ارائه به دانشگاه
  • همکاری لازم با واحد حسابرسی دانشگاه و حسابرسان مستقل دانشگاه
  • انجام سایر امور مربوطه طبق دستور ما فوق مطابق مقررات

 

کارشناس امین اموال و انباردار

 

 

 

نام و نام خانوادگی: مجید نعلبندی

رشته: کارشناسی

تلفن: 245-024335226900

شرح وظایف

  • تنظیم فرم حواله اموال و اختصاص شماره به اموال غیر مصرفی (پس از خرید کالا توسط واحد کار پردازی و تنظیم فرم قبض انبار و حواله انبار توسط انبار‌دار و ارجاع توسط واحد کارپردازی به واحد اموال) با توجه به طبقه‌بندی مصوب ابلاغی از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی (فرمهای ۱ تا ۱۴)
  •  الصاق شماره به اموال خریداری شده و اخذ امضاء از تحویل گیرندگان اموال و در نهایت اخذ امضاء‌های لازم از مقام‌های مجاز
  • تفکیک و توزیع نسخ فرم حواله اموال پس از تکمیل امضاء‌های لازم
  • ثبت مشخصات کالاهای خریداری شده که به آنها شماره اموال الصاق گردیده در دفاتر موضوع فرمهای ۱۴ گانه
  • ثبت مشخصات اموال در سیستم رایانه‌ای با توجه به طبقه اموال
  • تنظیم فرم شماره ۱۶ اموالی (لیست اموال متمرکز در اتاقها و قسمتها)
  • ثبت تغییرات و جابجایی اموال بین واحدها و قسمتها براساس (فرم تکمیل شده نقل و انتقالات داخلی اموال بین واحدها و قسمتها پس از اخذ امضاهای مجاز) و تنظیم فرم شماره ۱۶ اموالی با توجه به تغییرات اعمال شده، و الصاق در قسمت مربوطه
  • رعایت کامل قوانین و مقررات حاکم بر اموال دولتی و مصوبات هیأت وزیران ابلاغی از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی در جهت حفظ و حراست از اموال دولتی
  •  تهیه و تنظیم لیست امول اسقاطی در پایان هر سال (با توجه به اعلام لیست اقلام اسقاطی و مستعمل توسط واحد‌ها به امین اموال) و انجام مکاتبات لازم جهت تشکیل کمیسیون تشخیص اموال اسقاط، به منظور تنظیم صورتجلسه و حذف اقلام مورد اشاره از دفاتر اموال.
  • تنظیم پروانه خروج مال از سازمان یا موسسه در مواقع ضروری با توجه به اعلام کتبی واحد درخواست کننده و اخذ امضاهای مجاز، تحویل به واحد درخواست کننده، و ثبت مشخصات اموال خارج شده در دفاتر موضوع فرم ۱۷ اموالی
  • تنظیم گزارش و صورتجلسه حوادث برای اموالی که در اثر سیل، زلزله، سرقت و آتش‌سوزی یا به هر علت دیگری از بین رفته ‌است پس از اعلام کتبی واحد ذیربط و طی مراحل قانونی با توجه به آیین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات موضوع آیین‌نامه اموال دولتی، منظور حذف از دفاتر اموال
  •  شمارش و کنترل و تأیید لیست اقلام موجود در انبار و تنظیم صورتجلسه اموال در حکم مصرفی جهت ارسال به وزارت امور اقتصادی و دارایی در پایان هر سال مالی
  •  تنظیم صورتحسابهای اموال رسیده در فواصل ۶ ماهه جهت ارسال به وزارت امور اقتصادی و دارایی
  •  تنظیم اسناد و مدارک مربوط به نقل و انتقال اموال اهدایی و ... به ادارات، پس از اخذ مجوز‌های لازم و انجام تشریفات قانونی و ثبت در دفاتر اموال
  • تهیه صورتحسابهای اموال فرستاده پس از نقل و انتقالات اموال جهت وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • تحویل و تحول و نگهداری حساب اوراق بهادار، اسناد مالکیت خودروهای متعلق به دستگاه دولتی و همچنین اموال غیر منقول (نظیر ساختمان) و نگهداری سوابق و اسناد مالکیت دارایی‌های نامشهود از قبیل: امتیاز خطوط تلفن و ... و دارایی‌های نامشهود تفکیک بایگانی کلیه اسناد و مدارک مربوط به واحد اموال با توجه به موضوع مکاتبات و اسناد و مدارک مالی دریافت شده توسط واحد اموال